Istapp...

Hej soliga och kalla Onsdag!

Trodde kanppt det var sant...-11 minus när jag körde Agnes till dagis. Patrullen skulle idag till Idrottens Hus för lite tjo å tjim och medan ALLA små liven skulle komma "rätt" i ledet, så höll mina ben på att frysa till is:) Gick sedan till bilen som om jag var utrustad med träben...men snart så...ska inte mina ben vara så kalla:)

Agnes hade haft det jättekul på dagis (jag blir så glad när hon trivs på dagis), men hon var däremot inte så sugen på att åka till kören idag så vi hoppar det.

Nu har jag tränat och ska tappa upp ett bad till mig å morven...Hoppas att Ni har haft en bra dag!

Kommentarer

  1. Låter härligt med bad, glöm bara inte att tvätta håret ordentligt. Det kan ju lätt bli*******annars.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Roligt värre...du är allt bra påhittig. En positiv sak är att jag slipper köpa handkräm numera...behöver bara kamma lite med fingrarna:)

    Jag hoppas på en riktig gourmetmat i morgonkväll!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...