Sminkparty på G...

Hej igen!

Får bli ett snabbt och kort inlägg. Känner mig nästan som en pensionär...efter att ha gått i dvala i snart fem år så blev det helt plötsligt "massor" att göra:) Nja, skämt å sido men jag hoppas verkligen på det här och har nu bestämt datum för mitt  f ö r s t a  LR-sminkparty, tjohoo! Så är någon sugen att komma är det bara att slå en pling...eller om någon vill ha ett party själv, så kommer jag gärna och presenterar våra produkter. Man kan som sagt välja helt själv och varför inte ett Parfymparty eller Aloe Vera party?!

Nu blir det duschen efter att ha klippt gräset...och sedan bär det av till bästa Ekholmarna i Vinninga...

Kram!

Kommentarer

  1. Jag har länge funderat på ett sminkparty och tänker slå till 11 sep om det passar.
    mvh Sture.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Vilken lång dag...