Skrivkramp...

Godkväll i stugan!


Nu är jag färdig med LR för idag...har renskrivit allt sen gårdagen, som blev 6 sidor. Riktigt kul och det är lika bra att gå igenom "kladdpappren" medan de är i färskt minne:) Skrivkramp är bara förnamnet, men bra blev det...
Det var som på julafton att öppna mitt första stora 7.2 kilo LR paket och nu har alla fina produkter fått flytta in i min "numera nya mega-sminkväska". Riktigt roligt att sminka och testa (har ju inte lagt alltför mycket tid på sån`t här innan:))

Agnes har nu avklarat sin första träning...oj, oj, var myran i brallan * plenty innan det var dax att åka iväg. Svettbandet tog hon på iaf,  ;jag blir kanske sådär svett Ylva och då är ett svettband bra...Självklart ska du ha det min älskade lilla Morv-borv...när sedan älsklings-idolen Cajsis ringde och frågade om hon fick följa med och kolla var lyckan nog fullbordad. Väl framme mötte vi upp lilla Alicia och sedan var "träningen" igång. Tror nog både Agnes & Alicia hade hoppats på värsta fotbollsderbyt, men nu var det första gången och det blev mest samarbetsövningar.

Bara måste nämna och kunde knappt hålla mig för skratt, när lilla sitter i tvättstugan och tar på sig Cajsas fotbollsskydd på skenbenen... ; Ylva, hur ska de sitta?! Ja, det var ju inte igår jag hade på mig fotbollsskydd, men det hela slutade sedan att de fick följa med i ryggsäcken:) Tror hon har bättre koll på hur de ska sitta än vad jag har...det första jag tänkte på, ah ser nästan ut som senskydd till häst:)

Imorgon har vi för tanke att fresta bacillerna och åka till badhuset...
Godnatt!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Vilken lång dag...