Första kvällen hemma...

Godkväll alla bloggisar!

Tänk Er, jag som är en riktig hemmaråtta har varit ute och flängt hela veckan och idag är första kvällen i soffan framför Tv`n (där jag nog hör hemma som bäst, ha,ha:))

Jag och Agnes sitter/ligger och väntar på Robinsson (F jobbar), men tyvärr har lilla svikit mig och har redan somnat brevid mig:) Knatteskutt-träningen är en jobbig träning...idag hämtade Vi upp lilla Alicia, då Alex hade fått feber. Barn=planerna kan snabbt bli ändrade...

Förresten för er som inte träffat Happi, rekommenderar jag och lilla ett besök till Arken Zoo starkt. Agnes tyckte det var fantastiskt att Happi kunde prata så bra...papegojan i sig var väl ingen större nyhet, då det finns gott om dem utomlands, men att kaunna så pass många ord. Så för Er som är sugna på en liten förändring i vardagen...Köp Happi, för ynka 20 laxar:) Jag har starka funderingar och som ägaren i affären sa, "först till kvarn"...

När vi hämtade posten nu på kvällskvisten, fanns ett handskrivet brev till moi...vad är nu detta, vunnit på Lotto, vunnit drömresan med Ving eller vad?! Blev faktiskt glad när jag öppnade och läste; 20 år sedan Vi slutade gymnasiet...det är hög time för en återträff med alla VdHs- brudar. Låter riktigt kul att "vissa" ur klassen tagit tag i denna återträff, va ballt:)

Kramar i massor!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Vilken lång dag...