Bajskorvar och regn...

Nu är de äntligen här igen...de där förbenade kattbajskorvarna. Har ju som sagt ingen egen kissemiss, men tydligen en perfekt bajsplats utmed huset. Mums, vad jag gillar att plocka upp dessa hårda klumpar:)

Skitens skit att det oxå var tvunget att komma så pass många regndroppar att tröskningen var tvungen att avbrytas. Kände mig bara tvungen att gnälla av mig lite...fick även ta på mig en jacka när jag var ute förut och aftonbladet som skriver att det ska bli kanonväder...ja, glömde visst att vi bor i Svedala och här räknas 16-20 grader som högsommar. Nä tack, högsommar är för mig 28-35 grader och 28 i vattnet...

Nu håller Vi tummar och tår för vädret i möra...
Kram!

Kommentarer

  1. Jag har också en katt som det också är strypvarning på. (i synnerhet kl 4 på morgonen) Inte visste jag att en katt kunde yla så högt och länge och med ett så djupt och darrande tonläge). Men nästa lördag blir han en enuck så det är bara att stå ut.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Du som vill ha en kattunge måst ju tycka om att plocka kattskit.Nej ingen katt för mig.Har nu spisat mina cigarrer,var faktiskt riktigt gott.Kram från ASD.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

IKEA...