Nu kör jag...

Nu är betänketiden slut och jag har bestämt mig....Jag ska börja jobba som LR-konsult och sälja deras fantastiska produkter. LR`s collection innehåller verkligen ett brett spectra med allt från smink, parfymer och övrig kroppsvård till en brett sortiment av Aloe Vera vårdande produkter m.m. Kommer ha ett sminkparty framöver för att visa alla fina och mycket prisvärda produkter...

Har idag även varit hos arbetsterapeuten och gjort lite tester med min "onda" armbåge. Har fått ett skydd och även en tubstrumpa som ska sitta på nattetid...träningsschema och ett återbesök om ca. 2 veckor för att se om inflammationen går åt rätt håll.

Idag ökade jag på promenaden till 6.99 km varav halva vägen i halvt ösregn = dyngsur:) Ska ta det lugnt ett tag till eftersom korgen och snoken inte är helt återställd efter förkylningen...

Ps) Det är inte var dag som min lille Uffe-Puffe är på framsidan i NLT...lite surt att behöva dras med ett pack som tyvärr slängt en massa skit på våra marker...

Nu börjar äntligen Boon igen. Tänk vad hösten har många bra program/serier att erbjuda...just nu följer jag: Idol, Robinsson, Boon, Hawai five-0...kanske dags att döpa om mig till Tv-freak:)


Kram Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Vilken lång dag...