Hej, säger Happi...

Kommentarer

  1. Var har du hittan den någonstans?????
    Är det ditt nya inköp som ska ersätta Glenna. Jag kan bara föreställa mig F's min om du kom hem med Happi.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Kostar bara en liten nätt summa om 20 laxar...vi är numera stammisar på Arken Zoo. Menar du på fullaste allvar att du missat detta place?!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Inte är det väl i stan? Var är du någonstans?

    SvaraRadera
  4. Självklart inte... Vi är naturligtvis i Sthlm:) LURAD!!! Klart Vi är i Lisch, var annars:) Var ute i det nya "påväg att bli nytt" köpcentra...Där finns Happi och som sagd även till salu...för endast 20.000 pix. Pratar som aldrig förr!

    SvaraRadera
  5. Dit måste jag åka. Vore ju en suverän leksak för mina pojkar. Och för en så liten peng. Lite måste man ju unna sina djur.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Vilken lång dag...