En liten miniYlva...

Hej mina fina läsare!

Jisses, vilken bra blåsardag...har blivit en heldag i la stada för mig idag och efter att hämtat lilla på dagis åkte Vi direkt till biblioteket och Sagostunden. Inlägget fån sagostunden blev lite strange jag vet, hade lite flera kort, men telefonen flippade ur. Var iaf några flera barn än vad bilden visar:)

Blev så full i skratt på vägen hem, då Agnes hittade på en alldeles egen liten frågetävling, med egengjorda regler och svar...märks ganska tydligt  vilken hon tillbringar mest tid med (ha,ha). Skulle spelat in henne, replikerna var precis som tagna ur min munn:) Ni förstår vilken intelligens denna lilla tjej besitter (ha,ha:))

Nu ska jag låta dammsugaren få göra lite nytta och sedan förbereda mig lite innan morgondagen, då jag ska åka till Gbg på e.m och vara med på en sminkkurs...ska bli riktigt spännande.


Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

IKEA...