1 september...

Hej 1 september!

Jag gillar hösten och hälsar den varmt välkommen, med hopp om många fina (och blåsiga) dagar...kunde ju knappast starta bättre, då man vaknade till en solig dag...nu hoppas Vi att helgen kan få bli fin och att tröskan "kan" få gå varm. Lite extra sol kanske oxå kan lindra min täppta snok:)

Startade iaf dagen med att storhandla...under hela sommaren har det mest blivit småhandlat dag efter dag, men nu är kylen proppfylld med en massa godsaker...älskar när kylen är "välfylld":)

Jag är så grymt sugen på att komma igång med träningen igen...hoppas att förkylningen ska ge med sig SNABBT som tusan...

Snoriga kramar!

Kommentarer

  1. Här är det inga snoriga kramar utan fiskluktande kramar.Har fått besök av grannen David som har varit ute och fiskat makrill och förärat mig tre stycken,stora som cigarrer.Detta får bli min middag imorgon.Annars har kvällen varit underbar med räkfrossa på verandan,tills nu.Har även hört från Skalunda att skörden har gått som smort idag,kul,kul.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Vilken lång dag...