Skålade in min bil...

Godkväll!

Fredag = fika med gottigottgott☺. Blev även tacos till kvällsmat och idag passade vi på att skåla in min fina bil❤

Nästa vecka håller jag tummarna för lite jobb. Har idag städat av samt packat inför Lillas simtävling. Fick även klart att vårsimiaden kommer gå på lördag om 2 v, grrrr - jag höll tummarna för att det skulle bli Trollhättan och söndag, men det blev alltså Skövde och lördag. Och just den lördagen är jag anmäld till dubbla agility/hopp klasser i Falköping.
Men i just detta fall, så väljer jag Lillas simtävling - vore grymt om hon kvalade in till finalen i Göteborg den 7 maj. Har nog svårt att fokusera mig när hon ska simma en så "viktig" tävling.

Idag spolade jag av bilen och är det inte märkligt att det redan fanns små fula asfaltsprickar. Hämtade Lilla och sedan hade hon ett ärende till bokhandeln innan vi åt lite gottigottgott på Konditoribageriet😋.

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...