Hej då Fojen...

Godkväll Söndag!

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort och idag vinkade jag Hej då till min fina FOJ (kändes nästan lite sorgligt)...hoppas verkligen att jag ska bli lika nöjd med min nya bil. Vet iaf att det kommer bli bra med en lite större bil - alla hundgrejer tar liiiite plats så att säga☺.

Lilla har varit hos sim-Klara hela dagen och de var på b-huset och badade på förmiddagen, för att sedan simträna på kvällen. Idag hade de sin nya tränare (nyinflyttad tjej från Stockholm) och det verkade som ett bra pass (1700 m i ganska hårt tempo, det gillar vi päron som sitter vid sidan).
Jag tog med hundarna för lite träning på klubben innan jag for till b-huset. De var riktigt duktiga båda två och Lilleman kändes nöjd över att få vara utomhus. Börje fixar ett par hinder i följd nu - kombinerat pinnhinder/tunnlar. Skuttar över A:hindret lätt som en plätt. Svårigheterna lär nog bli gungan som är otäck och döläskig.

Imorgon får vi se om det blir jobbdag. Ska även hämta min nya bil☺.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...