Jobb, skola, dans och veckohandla...

Godkväll Onsdag!

Startade dagen med en tidig morgonpromenad och sedan bar det av till jobbet/skolan☺.
Har fått ett vikariat fram till skolan slutar och det känns riktigt bra...

Hem och släppa ut 2 övertaggade busar - håll nu i Er, men Börje springer över hans hemmagjorda gunga. Tror Ni att jag är glaaad!!!
Detta innebär inte att den vanliga gungan kommer att funka, men jag är i alla fall ett steg på vägen, hurrrra vad bra☺.
#träning #ger #färdighet #tjabidabidooo

Lilla har dansat och jag for till Hjerbergs för att veckohandla. Var även en snabb sväng till Kappahl och köpte två par shorts samt en poncho till Lilla och två tröjor till mig.
I natt har jag en speciell nattgäst❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...