Dans och cykeltur...

Hej Onsdag!

Sitter och kollar när Lilla dansar disco och det är inga halva pass☺.
Hade gärna tränat om jag hade känt mig bättre - får nöja mig med en promenad till vidare.

I morse skjutsade jag töserna till skolan och handlade efteråt. Freddan har gjort en gunga till mig (visst är han snäll ibland, gamle Freddan❤), så nu jälar ska jag stärka min rädde Börje.
Har även prövat att cykla en kortis för att vänja honom och det var som jag trodde - full fart framåt och tungan ner till knäna☺. Bara som ett litet komplement och ska vara försiktig med honom. Blir rivstart när man fyller 1 år, tralalala

Längtar hem till grillad kyckling och gratäng - Freddan får kocka och Ylva har förberett allt, annars är risken att vi hade blivit utan mat, tralalala

Nu har jag bestämt mig för att strunta i lördagens agility. Lillas insim börjar vid 12 och jag vill inte slita upp henne 06 för att starta 2 (av 4) klasser. Hennes vårsimiad går i första hand och hon ska simma 100 m medley, 25 fjäril, 50 m bröst, 50 m frisim, 50 m rygg samt 2 lagkapper - kommer bli sent. Men jag älskar simtävlingar, så det gör inget.

Jag har även övertalat Lilla att strunta i klassfotbollen, tjabidabidoooo vad bra☺. Nu blir morfar så glaaad, att Vi står över denna tråkiga tillställning, tralalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...