Gäller att ta vara på varje minut...

Godkväll Fredag!

Idag har jag jobbat och är glad över att få gästspela på Broholmskolan☺.
Vilade ögonen i 5 min innan Lilla kom in i bilen. For till Hjerbergs för att inhandla lite gottigottgott, i form av bakelse(r) och kyckling-gyros till kvällsmat.

Efter lite fika och kaffe var jag redo för att ta tag i dagens städ, tralalala. Av bara farten blev även fönstren tvättade utvändigt och hundarna har rejsat järnet. Lilla hjälpte mig att plocka pinnar och vi krattade kottar. Vilket dagsverke - high five✋.
Sedan var det bara att ta tag i Börje, som nu är badad, fönad och kammad. Håll nu tummar och tår för att han inte ska skita i motvind...
Hade ikväll på utställnings halsbandet (läs stryp-snaran) och Börje hatar det, tyvärr. Blir låg och tycker att det är piss - dåligt av mig att inte ha lagt lite mer tid på detta. Men till hundutställningen i arenan ska jag öva och Börje ska vara King i ringen❤.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...