Längtan efter sol och värme samt finåkare...

Hej Fredag!

Åter en pruttdag, så kallt och regnet hänger i luften - jag längtar efter sol och framförallt lite värme. Drömmer mig tillbaks till Thailand, där vi hade det så varmt och härligt🌞🌊

Frågade inte Lilleman denna morgon heller - regn och kyla är inte Lilleman's melodi. Men Börje Tackar aldrig nej till en prommis, även om den idag vart lite kortare☺. Jag tycker så mycket om denna lille skit, trots att han ser för jä@lig ut vid detta väder, en hel skog som fastnar i det långa håret och både kissar och skiter på sina ben - men det positiva väger upp och han har så mycket energi och bus i sig☺.
Hade det funnits möjlighet och utrymme, så hade jag lätt köpt en Börje till❤. Nu behöver Ni inte bli oroliga, för jag ska inte köpa en till (ännu😉)...

Igår blev Lilla så glaaad att hon bara skrek rakt ut, tjabidabidoooo, hurra, jag ska få åka till Ullared!!!
Ja, Ni läste rätt och Vi har checkat med fröken att få sluta lite tidigare. Lillas dröm ska gå i uppfyllelse och hon ska få åka med klanen Wångdahlarna☺. Detta ögonblick slår allt, jag lovar! Tack för att Ni tar med henne❤

Måste bara skryta lite om min YBB, som är så fin att köra. Jag är helnöjd med bilen och idag ska jag spola av den innan jag hämtar Lilla, så nu får gärna solen skina, tralalala.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...