Liten börjar bli stor och gillestuga...

Godkväll!

Blev ganska fint väder trots allt och även lite sol nu på kvällskvisten☺.

F och T kämpar och grejar ute i förrådet som numera ska bli en gillestuga - mest för Lilla och hennes vänner som kan sova över. Kommer att bli så fint när det är färdigt☺.
Lilla har haft sin simkompis här hela dagen och de reder sig bra själva. Jag fixade bara lite mat innan jag åkte iväg med Börje - liten börjar bli stor och nu var det dags att åka på agilityträning utan pappa. Blir lätt en nackdel att träna för mycket själv, då man aldrig utsätter dem för störningar. Blev mycket för Börje med 5 andra hanar! Inte för att han är så intresserad av att hälsa, men tappar lätt fokus. Bara att träna vidare och jag har hoppat över många viktiga detaljer. Tuuuur att det är ett halvår innan start och nu ska vi träna kontaktfält all in☺.

Eftersom jag är förkyld och stickig i halsen, så hoppar jag över morgondagens träning och tränar pöjka istället, medan Lilla dansar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...