Vår i luften...

Godkväll Torsdag!

Kall morgon (ner mot -10 grader), men när solen visade sig och värmde, så känns våren på ingång - dessa dagar gillar Vi☺.

Har känt mig lite bättre och har fixat lite hemma. Freddan har varit i Gbg och städat ur lägenheten och Lilla i skolan. På måndag har de studiedag och sedan är det bara 4 skoldagar innan ett efterlängtat påsklov och skidåkning i Idre🏂. Och Vi hoppas på en solig vecka med gofika på Charlie's☺.

Freddan mötte upp Lilla på b-huset och jag for vidare på agilityträning (F var inte så glad när jag inte lugnar ner mig). Agilityträningen är helig och veckans boost❤.

Nattinatti😴

Kommentarer

  1. Jag håller med Fredrik att du kan ta det lite lugnt och att kroppen får återhämta sig. God natt från två mätta semesterfirare. Kram från ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...