Kämpande Morvel...

Hej Långfredag!

Alltså våran Morvel, Morv-Borv, Skatten även kallad Lilla har varit helt otrolig hela veckan❤
Kämpar som få och älskar skidåkning - har gått i skidskola hela veckan och kör nu svarta backar för fulla muggar (Ylva kör blå😉 och har åkt minimalt denna veckan).
Lilla har en energi som jag inte förstår mig på och idag har hon kört hela eftermiddagen med kusin Karin och Milad☺ - jag förstår inte hur hon orkar, tralalala

Själv drog jag mig tillbaka redan vid lunch och satte mig framför tv'n och världscupen i dressyr👍. Har ätit enormt mycket gottigottgott och druckit 7 l påskmust, neeej det är inte normalt, I know😨

Nu är Freddan och Lilla ute med pulka och stjärtlapp - jag ligger i soffan med två pöjka☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...