Lillas första agilitytävling...

Godkväll Måndag!

Hur fort har denna påskhelgen gått??? Och imorgon är det jobb och skola igeeeeen, tralalala☺

Imorse for jag, Lilla, Lilleman och Börje iväg till Skövde och Hundskolorna för lite agility. Lillas första tävling med Lilleman och jag skulle miljöträna en strulig Skit-Börje☺. Dagens första klass var en tunnelbana och Lilla kommer ihåg hela banan (19 hinder), hon är grym min Morvel💪. Blir efteranmälan till blåbärsklass och utom tävlan eftersom han har pinnar - här fixar hon återigen banan till publikens jubel👏. Om jag var stolt över Lilla❤.
Och sedan får hon även ett pris eftersom hon gick nolla, så himla roligt☺.
Jag körde Lilleman i öppen hoppklass och han gör ett riktigt fint lopp👍. En bra dag på jobbet för Lilleman med andra ord🐕❤.
Hur ska vi analysera Börjes insats??? Jo, nu vet jag - tuuuur att det är ett halvår kvar tills han får börja tävla på riktigt☺

Imorgon blir det tidig morgonpromenad med pöjka, Nattinatti😴

Ps) imorgon ska jag/vi göra en rolig sak - om jag lääääängtar, tralalala
Lovar att berätta så fort allt gått i lås☺.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...