Hyrbil, agilityträning och sprutan lång...

Godkväll!

Studiedag för Lilla och på förmiddagen skjutsar vi in Freddan, som skulle hämta sin hyrbil. Vi tog en passat kombi, med tanke på stundande fjällresa, skidor och hundar☺.

Jag och Lilla fortsatte till arenan för lite agilityträning. Lilla fick köra med Lilleman och jag med Börje.
Börje är så duktig och idag plockade jag bort två slalombågar. Tredje gången och han fixar det så galant, min fine Börje❤. Lilla tyckte det att var så skoj och Lilleman är en fantastisk läromästare för henne❤.
Hem och åt lunch samt lite vila innan vi åkte ner med Börje, som skulle ta sina 1-års vaccinationer och kennel vaccinet som sprutas in i näsan, var ingen hit direkt. Han var som klätterapa och halsduk på mig - fick bokstavligen brotta ner han☺.
Därefter lämnade jag av Lilla vid dansen och har uträttat ett par ärenden - bilen har fått tillbaks sin original färg, påskpaket till Lilla är fixat och lite smått och gott på Netto är inhandlat. 
Han faktiskt se den sista kvarten på disco dansen och hon är så duktig❤.
Börje var nog nöjd att komma hem igen efter att ha spenderat 2.5 h i bilen.

Imorgon blir det jobbdag för mig och Freddan åker till Ulricehamn.
Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...