Städ, handla, hundträning och dans...

Godkväll!

Idag blev det inget jobb, utan jag for till Hjerbergs efter att ha lämnat barnen på skolan. Sedan hem och pöjka fick sin fästing-karamell innan jag drog igång med städningen här hemma.
Jag älskar när solen, men fy sjutton vad dammet lyser överallt, mindre roligt...

Jag bestämde mig redan imorse för att åka och träna B om det inte blir något jobb. Hur skönt som helst att börja träna utomhus och idag slapp vi störiga skuggor☺. Det går sakta framåt och skam den som ger sig, tralalala

Idag vart det ingen Carribean för mig. Orkade bara inte utan kollade istället när Lilla dansade. Nu är det inte många gånger kvar på denna terminen och tyvärr missar Lilla vårens dansshow eftersom det krockar med simlägret.
Efter dansen åkte vi till Läckögrillen och grisade i oss en lunchtallrik, mums så gott☺

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...