Bilköp, dans och simträning...

Godkväll!

Jösses vilken dag!!!

En adrenalinkick utöver det vanliga och man känner sig alldeles hög av bara tanken - 2 nya bilar, fy faan vad kuuuuul☺

Jag överger alltså Renault efter typ 16 år!!! Och går över till Audi med 4 nollor i grillen, fy faan vad roligt!
Jag har varit så nöjd med Renault och framförallt med min sista bil, Capturen. Men det är skillnad på bil och bil - man får vad man betalar för.

Jag har köpt en Audi A4 Allroad, som jag ska hämta på måndag☺ (lääääängtar) och Freddan har "byggt" ihop sin första bil ever, också en A4  (är så glad för hans skull❤), som han tålmodigt får vänta på i 3 månader.

Medan vi gjorde klart våra bilaffärer, så var Lilla på dansen. Därefter åkte vi till b-huset och första simträningen på tisdagar för C-gruppen. Blir lite sent, men det är det värt och LGSS har en otrolig sammanhållning. Nu laddar och hårdtränar de inför stundande vårsimiad i mitten av april. Och det vankas ett simläger i Borås under pingsthelgen. Jag simmade i 50 minuter, sedan fick det räcka - kändes att det var ett tag sedan☺. 

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...