Lugna dagar och lite sol...

Hej på Er!

Idag har jag bara åkt 5 åk tyvärr - känner mig väldigt osäker när det är många i backen och oron efter förra årets fall sitter i bakhuvudet😕

Känslan när man kommer åkande och det dyker upp "någon" som kommer för nära är riktigt obehagligt. Har inte lust att ramla igen och chansen att vara ensam i backen är minimal.

När Lilla började skidskolan, så lade jag ner skidåkningen för idag. Hände en allvarlig olycka i backen och en skidåkare hämtades med ambulans.

Jag går hellre lite promenader och har köpt fläskkotletter till kvällsmaten. Tur jag har med pöjka som håller mig sällskap❤.

Lilla❤ hade haft kul i skidskolan och det glädjer mig. Roligt att hon tycker om att åka☺.

Tog med mig Börje som behöver all social träning han kan få - satte oss på en parkbänk utanför ICA. Jag solade näsan och Börje fick jobba på sin passiva träning. En hel halvtimma innan solen försvann, så himla skönt☺.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...