Tröttsamt och batteriladdare...

Godkväll Torsdag!

Satte mig precis i min fåtölj och njuter av att det är torsdag kväll - jag kan vara uppe lite längre och ledig morgondag☺
Lite lagom tråkig pruttdag på jobbet och så skönt med ett par lediga dagar...har laddat mina batterier på kvällens teknikkurs med Lilleman. Han känns så fin och hans glädje smittar av sig, min bästaste Snorreberg...träffa alla goa agilitynördar, behöver jag nämna mer☺

Lilla och F har varit på simträningen och lille Börje har varit själv i 2 h - duktiga lille skit-Börje.

Denna helgen ska bli såååå skön - ingen agilitytävling, simtävling eller utställning. Vi ska ha en together-helg utan hundar - gå på bomässan och bio (som inte Lilla♡ vet om ännu) och det ska bli riktigt kul☺ 

Imorgon ska jag köra skatten eftersom jag har klippt på morgonen och Lilla får sova länge...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...