Mysig helg med Bomässan och Bio.

Hej igen!

Har varit liiiiite offline på blogg fronten under helgen - tanken slår mig ibland om jag ska göra ett uppehåll, för bloggen tar onekligen en del tid, samtidigt som det blir ett litet gift☺.
Jag vet att jag har hyffsat många läsare, även utanför Sveriges gränser, tralalalala
Meeeeen, jag är nyfiken vilken just Du är??? Är alltid kul med något avtryck emellanåt...

I lördags var iaf en ledig, så skönt. Åt en låååång Ylva-special-frulle☺. Hundarna fick varsit grisöra och kokt ägg (läs Lilleman tog båda öronen)
Sedan åkte Vi till Bomässan och slog ihjäl ett par timmar där - träffa goa vänner och gjorde ett och annat klipp - i år var Bomässan faktiskt bra.
Åt mat på donken och sedan hem till de fyrbenta en sväng innan det vankades bio. Insidan ut hette filmen och den var tänkvärd även för oss vuxna.
En mysig together-helg med andra ord☺

Söndagen var det danskalas och efter det följde Lilla med en kompis hem. Hem och äta innan simträning och agilityträning.
TYR har ingått samarbete med LGSS och en prov kollektion fanns tillgänglig. Kul med lite nya kläder☺

Ps) nu har även jag provåkt moppen, även om den inte var anpassad efter två rejäla rävar - kul var det iaf och längtan till Thai blir inte mindre...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...