Jobb, skola och dansträning...

Godkväll Onsdag!

Den ena dagen avlöser den andra med jobb, skola och sportaktiviteter☺

Visst är jag trött när klockan ringer 04.10, men att sluta 14.30 och ha eftermiddag och kväll med min skatt och hennes (alla) aktiviteter samt tid till mina fyrbenta vänner väger lätt upp vågen.

Idag har jag skämt bort mina fina frukostgäster med nybakat bröd och smoothie...att göra morgon frullen är jobbets bästaste timmar och så mysigt med en lugn start för de små liven☺

När vi kommer hem så tar jag en liten promenad med pöjka och sedan mellis till Lilla♡
Och idag kollade jag när hon dansade disco - så duktiga små dansare.
Efter dansen åkte Vi till mc och åt kvällsmat (läs Ylva fick även i sig en paj och kaffe till efterrätt)
Nu Boon och njuter av lite tid i fåtöljen med världens bästa Morvel i knät💜

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...