Budapestlängd och duktiga hundar...

Hej Fredag!

Nu vill/ska jag inte vara tjatig, men fredagar är så härliga☺ - och att städa bekommer mig inget utan snarare tvärt om...
Tränade på crossen idag och imorgon får det bli promenad med pöjka. #ingentävlingdennahelg#

Efter sedvanliga städet åkte jag till klubben och fick bästaste hjälpen av agility-master-Carro - Lilleman är taggad till tusen och Ni anar inte vad det gör mig glaaaad💪👍👏...han är så fin nu och jag skulle kunna tävla varje helg, tralalalala
Skämt å sido, Lilleman är välförtjänt av en lång vila när vi åker på semester, för hans utvecklings-kurva har varit grym senaste halvåret☺
Även skit-Börje fick träna lite linjer med tunnel och "pygme" hinder. Inte så tokigt, men tyvärr (är inte han heller) så är han inte så glad i lek/kamp, utan bara när han vill - äpplet faller inte långt ifrån trädet

Hann snabbt till Hjertis och inhandlade gofika innan jag hämtade Lilla. Idag blev det en Budapestlängd☺ och jaaaaa, jag åt på tok för mycket som vanligt...
Nu soff-mys och Idol samt chips och chokladpudding☆☆☆

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...