En styck trött Ylva...

Godkväll från Lökken!

Nu är jag helt sluuuuut och förundras över Lillas kämpaglöd och energi☺

Vi startade dagen med en löprunda 06.45 (de små tog en kortare runda) och därefter frukost. Idag var det låååång sim på förmiddags passet och Lilla brände 3000 m (120 längder), grymt bra kämpat💪. Vi utfodra dem med lite russin och choklad.
Lunch och en stunds fri tid (läs 1h) innan det var dags för löptävling på stranden. Och här var min skatt bäst bland tjejerna 🙌, tralalalala och 4:a totalt av 26 deltagare.
Simhallen igeeeen och 750 m, där Lilla slår sin mamma stort☺

Idag har våra simmare krängt sig ut och in - kämpat som få och gjort sitt yttersta, samt otroliga tränare som peppar och lägger ner ett fantastiskt jobb☺. Imorgon kör de sista passet innan Vi vänder hemåt igen.

Efter maten var det fritt fram för lite götta och jag tror varenda ungen inklusive mamma Ylva dök direkt ner i göttepösen😋...tyvärr känner jag mig både febrig och halsont, grrrrrrrr. Vill inte bli sjuk nu igen, men har väl tagit ut mig för mycket (inte så lätt när det vankas tävling och rolig träning)

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...