Första springrundan på 2 månader...

Godkväll Onsdag!

En (super)trött Ylva stiger upp när klockan ringer😴. Går morgonpromenaden med Börje och åker sedan till jobbet☺
Bakar scones till mina små gäster - dagens mysigaste stund...

Hämtar Lilla och hem för att gå en liten promenad med pöjka. Bestämde mig för att springa en liten sväng och den envisa Ylva dök upp från ingenstans och det blev 5 km...men halleluja vad trött jag blev - känns i hela kroppen att jag har vilat i 2 månader. Men skam den som ger sig, inte ett steg gick jag☺
En snabb dusch och lite lufrörsvidgande, så var jag med på banan igen. Körde Lilla till dansen och passade på att veckohandla under tiden.

Skön kväll med grillad kyckling samt lite gottigottgott i form ost och kex till Boon - härliga onsdagkväll☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...