Städ, hundträning och gofika...

Hej Fredag!

Idag skjutsade jag de små och for till Hjertis efteråt - fredag = gofika

Hem och städa innan Vi åkte till arenan för lite hundträning...och idag fixade Lilleman ett 12 pinnars högerslalom för första gången, tjabidabidoo vad han är duktig👏. Agility-master-Carro kom från och hjälpte mig en stund (hon är livrädd att jag ska tabbar mig och förstöra det vi har byggt upp, tralalalala)

Hämtade Lilla och en sväng till Åhléns, BR och Hemköp innan vi for hem och fikade gofika, mums fillibabba😋
Jag har friserat, klippt klor och badat hundarna. Packat Lillas väska inför morgondagens simtävling🏊

Nu är fredags-mys-maten i ugnen och lite tända ljus...   

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...