Ledig Lördag och nytt täcke...

Godkväll!

Ännu en ledig och skön Lördag...lilla ringde till Ines och vipps var hon borta:) jag dammsög och strök lite tvätt. Hann även vila mig en stund i soffan - känns som det har blivit mycket av den varan det sista. Egentligen inte min melodi, men nu tar jag varje tillfälle att vila...längtar verkligen efter att få ork och energi tillbaks.

Jag och F åkte till stan en sväng och självklart så ville lilleman vara med. Han fick ett nytt täcke (ser ut som en liten polkagris) och vi beställde en ny säck (13 kg räcker ett tag) med hans nya favvo-foder. Åkte sedan och gjorde lite höstfint hos Patrick och Christina...tänt ett ljus och satt en liten blomma hos våra farmor-farfar-mormor-morfar♡

Kollat på en film och nu ätit en fantastisk lördagsmiddag i form av skinkomelett. Åt en väldigt sen lunch och därför inte så speciellt hungriga.
Nu är simväskan packad och imorgon bitti drar vi till Ållebergsdoppet...håll tummar och tår för våran bästaste skatt☆☆☆

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...