Jobb, skola, dans och stressigt matinköp...

Godkväll Torsdag!

Min hjärna är inte i balans (ni får snart reda på min röriga sida) och just nu känns den mer tankspridd än vanligt.

Imorse var det inget kinesväder och Lilleman fick snusa vidare medan jag körde på crossen...senaste dygnet har jag och F knappt "sett varandra" (läs fast han jobbar hemma) jag var borta i 14 h under gårdagen och F's chef ringde i ottan och förvarnade om oron i lägret - vilket resulterade i 19 h jobb i sträck för F. Meeeen, vi hoppas kunna ta igen detta och gå på en AW medan lilla är på pyamas-party...2 h kvalitetstid med min så kallade man, tralalalala

På lördag ska F jobba ett par timmar - jag och lilla ska bara njuta av helg och ledig dag. Förbereda oss och tagga simtävling tidig söndagmorgon:)

Efter dagens jobbdag, kom jag med andan i halsen och hämtade lilla 5 min för sent. Lämnade av henne på dansen och åker vidare till Hjertis...går ur bilen och upptäcker att plånboken är borta. Vet att det är fult att svära, men helvetes-jävlar vad arg jag blev. Tyckte att jag hade planerat och förberett min röriga planet kvällen innan, eftersom den var med till simningen, men självklart så glömmer jag detta...shit-shit-shit, vill inte nämna hur fort det gick att köra hem och hämta den lilla viktiga penga-pung. Men lek med tanken att jag hann allt (även inhandla en ny pyamas till skatten) på 56 minuter och JAAA, pulsen var varvad, blodtrycket maxat och säkert lite hjärtflimmer på det.
Nog med detta och nästa vecka gör jag min sista vecka i Tun och det känns helt ok för halleluja vad körigt det känns ibland:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...