En värmande kram...

Godkväll!

Agnes sover (hoppas jag:)) F kom precis hem från styrelsemötet och Lilleman har kvällskissat...idag har svetten runnit milt sagt, för efter en dag på en liten mer turbulent skola, så vet man att man lever:) men det finns inget mer värmande än en kram från en för dagen ganska stökig elev - för den värmer långt in i hjärteroten. Kan inget annat säga än att man får mycket tillbaks från dessa underbara och ibland mindre underbara juveler...ingen dag är den andra lik, tralalalala. Och jag trivs så bra med att vara vikarie-Ylva.

Hämtade lilla redan vid 15.30, så jag har hunnit en hel del hemma. Gjorde en fläskytterfile i ugnen och lilla äter som en häst just nu...igår åt vi lövbiff och då fick den lilla kroppen i sig 4 stycken. Fattar inte själv hur de fick plats och ganska snart efter så fick det bli ett besök på toan - som alltid mormor-Lilly brukade säga; "inkomster resulterar i utgifter"

Imorgon är det simträning och träningsväskan får åka med redan på morgonen, för vi har ett par ärenden innan. Nopp, nu ska jag gå och lägga mig, så natti-natti!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...