Ännu en dag i soffan...

Hej Tisdag!

Bläää, vad jag hatar att vara sjuk:( ...det bara kryper i kroppen av rastlöshet, men samtidigt är jag så trött och matt så att kurera mig känns ändå helt okej.
Och jag vill verkligen bli frisk till nästa vecka då vi ska åka till Danmark. Kände först lite si och så för denna tripp, men det är ett härligt gäng som ska åka och lilla tycker att det ska bli så skoj. LGSS har ett fantastiskt engagemang runt alla simmare, från träning till tävling.

Var dock inne och kollade "lägrets upplägg" och det är inga halva dagar om jag så säger:) ett litet exempel på hur en av dagarna ser ut;
06.45 löpning utomhus
07.30 frukost
08-10 simning (filmning m.m)
12.00 lunch
14.00 tävling löpning/simning
15-17 simning
18.00 middag
19-20 teori
20.30 godnatt

Jösses, säger jag bara!!! Agnes och Klara är ju yngst i truppen och får väl kämpa på så gott det går...när jag berättade för lilla i morse om lägrets upplägg, så fick jag bara till svar;"men mamma, det är väl inget, vi får väl äta lite emellan"...det är nog tur att hon är lite halvt galen, trilsk och envis som få:) för hon har ett hiskeligt temperament den lilla ungen, tralalalala och säg inte att hon har fått det från mina goda och trevliga gener...

Ha en fin Tisdag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...