Första simpasset avklarat...


Hej igeeeen!

Då var första träningen avklarad och Vi (få) föräldrar som är med fick även simmat ett par längor, tralalalala

Jag simmade väl knappa timman och de andra kämpade på i 2 h...jag är imponerad över dem alla☆
Gruppindelning efter ålder och prestation såklart - där lilla och Klara är yngst, men gör så gott de kan:)
Nu har vi bäddat och inväntar middag klockan 18.00...jag är förpassad i mamma-rummet och lilla ska sova ihop med 5 andra tjejjor (spänningen är på topp, med andra ord:))

Tempot är full fart och jag är bara lite trött, Zzzzzzz
Efter middagen är det teori och genomgång om "lägrets upplägg" och sedan godnatt antar jag.
Antar att det är väckning 06.45, gulp!

Lägerkramar från oss!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...