Fredagsmys och mätta magar...

Hej igen,

Har precis spisat god kyckling med parmaskinka och pressad potatis - vilket resulterade i mätta och svullna magar:)

På fredagar är lilla bland de sista som är kvar på fritids - men inga ledsna miner här inte, för att leka kan man aldrig få nog av.
Brukar smita lite tidigare från jobbet på fredagar, eftersom jag inte hinner ha någon rast just på fredagar...tänk att dessa fredagar är komprimerade till max och jag är dessutom alena, tralalalala

Har fått in en liten fredagsrutin att först spola/tvätta av bilen och sedan handla kött innan jag hämtar upp lilla.

Imorgon ska jag sova länge och behöver inte åka till Vårtgårda (hahaha) förrän efter lunch. Jösses vad tävlingar det har blivit de senaste veckorna (4 tävlingar på 5 helger:)) ska faktiskt bli (lite) skönt med en månads uppehåll...tror att batterierna och agilitysuget behöver laddas ordentligt. Och nu är byrackan anmäld till klass 2, hua vad pirrigt - då lär jag vara ordentligt sket i byx, tralalalala

Trevlig helg, kram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...