Sol, sommar, bad och tält...

Godkväll!

Lovely sunburning all day long = me like!

Ja, vilken härlig sommardag vi har haft idag...en skön slappardag bestående av solning och 'bara vara':) jo, jag måste erkänna att även Ylva-badkruka har tagit sig ett dopp i (urin)poolen.
Fick även ett trevligt besök av finfina grannar...

Nu ligger jag alldeles ensam nerbäddad. F och lilla ska tälta inatt, tro det eller ej, men bildbevis finns nedan. Jag återkommer imorgon med uppdatering om de klarar en hel natt. Fråga mig inte hur F kom in i detta 2-mans tält...jag har tältat färdigt (13 år sedan sist). Undra hur stel F kommer att vara under morgondagen:)

Kram och godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...