A day alone...

Godkväll!

Idag har Yngve haft en riktig-sån-där-skön-vad-man-behöver-dag:)

Klockan 10.30 körde jag lilla till Lova (F rymde redan hemifrån 06.00) själv startade jag dagen med 30 min på x:en. Åkte sedan till stan för att köpa hundfoder och 2 par skor på rean. Blev en röleböle på grillen och sedan hem för att packa strandväskan. Jag och Cisco gick ner till Bobacken och bara latade oss...så himla skönt och lilleman simmar riktigt bra (när jag har en bulle i handen:))

Hämtade hem lilla vid 20.30 och hon hade haft en toppen dag...en perfekt dag för oss båda!

Nästa vecka var tanken att F skulle börja sin semester, meeen ett litet problem har uppstått och han får jobba en vecka till...blir för han att åka till Danmark och jobba. Vill gärna åka med, men det beror lite på när vi kommer hem, eftersom bästa lilla Morvborven fyller år på torsdagen★

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...