23:e plats...

av 80 starter är väl helt okej. 39 tog sig i mål och 18 nollade. Resterande vart diskade, vilket tyvärr är det vanligaste resultatet i denna härliga sport.
Resultatlistan toppades med sheltie = vill ha...och ingen med samma ras som Loose:)

Jag bara älskar att (äntligen) vara iväg på tävlingsmeeting (igen)...känns precis som för, fast med ett annat djurslag...lättare att ha med sig, billigare och så mycket svårare.

Nästa meeting blir i oktober och jag har två självskrivna medhjälpare med mig♡

Kommentarer

  1. Bra jobbat. Inte en dålig placering alls. Kram H

    SvaraRadera
  2. Näppeligen och jag är nöjd och glader...

    SvaraRadera
  3. Väldigt bra gjort!!! Ha en fortsatt trevlig minisemestern :))
    Kram T

    SvaraRadera
  4. Tackar & bugar...Nu sitter vi med fulla bukar på O'learys och hejjar på tösera:) sportnörd som jag är ha,ha

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...