Första tävlingsdagen...

Och Yngve är inte ledsen:) Loose-man gick banan runt på 5 fel, Hurra vad jag blev GLAD. . .
Visst, han är inte världens snabbaste meeen vi vart inte diskade. Och 5-felet var ruggigt onödigt med ett missförstånd vid en tunnel.

Nu strök jag mig från hoppklassen eftersom jag är rädd att trötta ut han samt att hela upplevelsen gör han riktigt trött.

Nu har Cajsa och lilla badat och vi är tillbaks på hotellet. Loose ska få vila dig och vi går ut på stan för att äta. Yngve skulle också behöva ett par timmars vila...jag är helt slut:)

Kommentarer

  1. Ni ser ut att ha det trevligt och fint väder.Du får hälsa Cajsa och Agnes.
    Sture.

    SvaraRadera
  2. Det ska jag göra...vi har precis kommit tillbaks efter lite bubbelbad.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...