Sol och slavgöra...

Godkväll!

Startade dagen med en Snorrepromenad...hade gärna tagit en springrunda oxå, men tar det lilla lugna ett tag framöver...lagom är väl bäst, även om jag och kröppen min, inte är eniga på denna punkt.

Har satt upp farmors fina tavlor och 'den gamla tavlan' fick flytta ut i uterummet. Gjorde några mackor och sedan cyklade jag och lilla ner till Sandvik en sväng. Blev dock inte långvarig, då lilla ledsnade och ville åka hem.

Väl hemma tog jag slag i saken och började med operationen slavarbete...rensa ogräs mellan marksten:) så in i vassen tråkigt, men tyvärr nödvändigt. Finns det något störigare än dessa små torvor och de växer som faan. Och med tanke på att jag inte klipper något gräs, så finns inga ursäkter.
Trött som attan, natti natti...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...