Regn...

Hej Söndag!

Då var det vår tur att få lite välbehövligt regn. Har dock alla markiser ute, men då blir de av med lite damm.

Igår gick vår dammsugare sönder = riktig katastrof:) och F är inte hemma...som Ni alla säkert anar, så kan ju jag absolut inte köpa en ny själv. Jag menar, jag är inte riktigt vuxen att själv bestämma detta stora inköp:) och vi är inte helt överens om valet av dammsugare heller, eftersom jag inte vill ha nån ny centralis.
Men allt löser sig så länge med hjälp av bästa mamsen som har två...fick nästan lite panik hur jag skulle lösa detta 'big problemas'

Vi har varit en sväng till stan för att köpa bakelser. I eftermiddag ska vi äntligen åka till lilla mora-mora och hälsa på.

Dumma mig 2 var faktiskt helt ok med en hel del sjuka scener som passar mig:) första gången vi kolla 3D på folkan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...