Kvalmigt och svettigt...

Godkväll!

Har känts sådär kvalmigt idag, men åskvädret håller på sitt skådespel. Imorgon hoppas vi på lite bad och solväder igen.

F åker snortidigt imorgon bitti...tycker lite synd om han, men mamma Yngve-Ylva har iaf packat väskan (som vanligt:)) åt herrn. 

Idag har jag verkligen handlat kläder i massor...finns det något mera rogivande (förutom Snorrepromenader förstås) ??? Jag skulle behöva en klädgarderob till för alla kläder, men denna gång fick lilla flest nya plagg. Rydéns har helt klart bäst utbud enligt mig och där finns kläder för oss alla. Alltid ett lotteri med F's kläder och då menar jag inte modell, märke eller tryck/färg...jag vet exakt vad han tar på sig men problemet är hur kläderna sitter över kistan.
Jag lever i pike/t-shirt och jeans i alla dess former, lite tråkigt men jag vantrivs i tunika...och klädkoden passar ju ganska bra nu när jag är Yngve:)

Har även börjat plocka fram lite inför vår efterlängtade semester...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...