Bästa helgen på länge...

Godkväll!

Summering av helgen = bästa helgen på länge...skulle med lätthet redan kunna åka imorgon och köra en repris.

Och jag älskar att tävla...bara hoppas på att baggen hade lika kul som jag:) han har iaf varit världens snällaste och mest skötsamma att ha med sig.

Och vad många fina hundar vi har sett...även om Cisco skulle köra ett 0-lopp, så skulle aldrig tiden vara i närheten av alla dessa "sheltie-tider". Många intryck och med blodad tand gör att man bara vill träna och tävla ännu mer. Att jag inte har börjat tidigare...och jag ljuger inte om jag säger att snittåldern säkert ligger på 40-45:)

Lilleman ligger helt utslagen efter helgens äventyr. Imorgon ska han få vila sig hela dagen◆◆◆

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...