Utslagen i soffan...

Godkväll!

Idag har det varit en sån där fått-gjort-mycket-bra-dag...men nu är jag helt slut och förkylningen tar på krafterna.

Men jag har iaf hunnit/orkat att klippa gräset, putsa alla fönstren utvändigt, rensat mellan stenarna och sist men inte minst dragit upp en massa (j..la) ogräs med stor hjälp av skatten:) Allt ogräs kan verkligen göra mig tokig milt sagt och så fort man vänder ryggen till så har de växt dubbelt upp...så tummen ner för allt ogräs.

Nu har vi ätit en grillad kyckling som var god och ramlade isär av sig själv...undrar bara om den ramla isär av färskhet eller ålderdom!!!

F är kvar i Gbg och sover på Gothia (allt var uppbokat pga teatersällskap)...där vill jag och skatten oxå "provsova" samt sitta högst upp och sätta tänderna i en smarrig räkmacka:) att sova på hotell kan man aldrig få nog av eller hur?!

Nu sitter jag bara och slappar i soffan, rätt nöjd med dagens uppgifter.

Kramar!


Kommentarer

  1. Ligger och tittar på tv och känner att man börjar bli lite hostig..... Hoppas att det bara är ventilationen. Det blev ingen öl & räkmacka på Heaven 23, bara en Wrap meny på MC :(.
    Vi får ta mackan en annan gång i sommar :).
    Puss och god natt. //Din man

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...