Färdigpackade och redo för utflykt...

Hej sena Onsdag!

Har varit en dag med full fart, sedan 06.00 imorse...och jag trivs:) Lilla till dagis och jag körde dubbelmatte, med extra-uppgifter, till nästföljande kurs (som jag fortafarande är osäker på om jag ska gå) hämta skatten. Hem till en tokig Snorre...vidare till farmor, som hade dukat upp med världens godaste kakor:) och JA, vi länsade kakfatet...mätta och belåtna för vi vidare till Hjertis för att veckohandla. Blev dock en något reducerad vagn, med tanke på att jag och skatten åker till Gbg i morgon, för att hälsa på F. Ska åka tåg och blir kvar till på lördag...måste liksom hem till hundkursen på söndag:)

Ska bli kul med en liten utflykt och allas våran Snorre ska bo hos hans bästa-extra-matte-och-husse...väskorna (skatten har en egen liten trolley med "gussedjur" och lite annat smått och gott) är packade och eftersom vädret är lite holabalola, så åker även regnjackor med. Vet inte vad vi ska hitta på, men lilla har ett hett tips, nämligen Liseberg:)

Godnatt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...