Och regn "igen"...

Godkväll!

Är så trött...väntar på att tvättmaskinen ska vara klar och sedan slänga mig i säng. Agnes somnade för typ en halvtimma sedan, så med tur hoppas jag att INGEN vill gå upp före 9 i morgon bitti:) Jag behöver kurera min halvslitna kropp, som inte är på topp, efter 3 h ute i regnet på klubben. Har ju verkligen haft supertur med vädret föregående gånger, så det var väl våran tur ikväll:)

Körde lite repetition och inkallning utan koppel, och med störning. Gick helt ok, även om det kanske inte var 100% fokus ikväll, då det var hundar både här och där. Kul var det iaf när en "annan" som var där och tränade, kom fram och frågade vad det var för ras på Snorren...hon tyckte han var så fin. Åh, vad jag blev glad (även om jag inombords vet att jag har världens finaste lille Cisco-Snorre:))

Nu längtar jag redan till fortsättningskursen som börjar till hösten och ska träna dom en liten blå i sommar.

Godnatt och många kramar!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...