Laddad till tänderna...

Hej Onsdag!

Och bara en regnskur så här långt...naturligtvis lyckades den komma under tiden jag och allas våran Snorre var ute på promenad.

Känner mig lite halv-vissen idag, men är ändå laddad till tänderna inför kvällens hundkurs. Nu hoppas jag att höstens kurser utkommer inom en snar framtid och jag ska anmäla mig pronto:)

Idag blev det bara en mattelektion eftersom jag skulle hinna handla innan Morven slutar. Åh, tänk på måndag och tisdag ska skatten till skolan...jag sa till lilla förut; "mamma är så nervös att jag nästan kissar ner mig" och då sa skatten; "Ylva, du kan sitta på parkeringen och titta"...

Agnes får vara med F på jobbet under tiden jag är på kursen...dryga 3 h på klubben är nog ingen hit antar jag:)

Hej så länge!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...