Kräfta...

Godkväll!

Efter skolan och Campus hann jag hem för att kolla lite grann på dopceremonin och sedan pronto ut i vårt fina väder. Lade mig raklång i solstolen och bara njöt...dessvärre gjorde tyvärr inte min vita skinntröja detsamma och nu är jag nästintill lik en kräfta, men det var det värt:)

Nu sover skatten efter ännu en toppendag i skolan och jag sitter och tar det lugnt, som Agnes alltid brukar säga. Glömde ju mitt lilla Snorre-sällskap:) F är kvar i Gbg och det blir jobb till helgen igen...men bara på söndagen, så våra väntade gäster kan komma på lördagen. Undra när min F hade en "hel-ledig" helg...kommer knappt i håg. Men, men efter denna helg, ska det bli mer lediga helger och det är han värd:)

So Long kalsong!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...