Solen SKINER...

Hej igen!

Kikar in en snabbis och skriver några rader...håll nu i Er, men SOLEN SKINER ute i Skalunda. Ska detta hålla i sig, mån tro...Vi håller tummarna!

Vi har inte gjort allt för mycket under eftermiddagen. Kollat en ganska rolig film, i form av Svensso- Svensson i nöd och lust (tror jag den hette) sevärd och Suzanne Reuter är bara bäst:)

Har lagt kycklingfileèr i marinad som Vi ska sätta tänderna i lite senare tillsammans med bästa Ekholmarna...F är väl lite halvseg efter att ha jobbat hela natten och kom väl hem typ 05.40 i morse, men jag fick som jag ville och steg inte upp förrän 09.03, trots ihärdiga försök från Snorrens:)

Nu måste jag berätta något roligt och håll i Er (speciellt lilla mamsen:)) JAG, Ylva Djerf har sytt en rävsvans ...Skatten ska spela teater på dagis-sommarfesten och valde naturligtvis att vara Micke Räv. Och hur i alla dar skulle jag fixa detta???????? Gulp, har typ inte sovit på närmare en vecka, men nu är detta big problem löst...ska lägga upp lite bilder när hela outfiten är klar, det lovar jag. För jag känner mig riktigt nöjd, med tanke på mina sykunskaper (I`m sorry Mama:)) och fantasi...och det viktigaste av allt, Skatten ska få vara en RÄV...


Ha en fin Torsdagskväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...